Kalede sorun yok
Dış transferde hareketli günler geçiren Bursaspor, dün de G.Birliği'nin deneyimli file bekçisi Ömer Çatkıç'la anlaştı. Süper ligde kalede sorun yaşamamak için alternatif yaratmaya çalıştıklarını söyleyen Başkan Levent Kızıl, "transfere iki Ömer'le başladık ve gerisi de gelecek" diye konuştu.
Bursa futbol şehri
Almanya'da tatil yapan Ömer Çatkıç, Bursaspor'un büyük camia olduğunu belirterek, "Bursa, Başkanı, teknik direktörü ve özellikle de taraftarıyla gerçekten çok kaliteli bir kent. Bursa'nın bir futbol şehri olduğunu düşünüyorum. Bursaspor'da oynama duygusu ise şimdiden beni heyecanlandırdı" diye konuştu.
Kaynak: Olay (so)