Orjinal Mesajı Yazan: fussball_16
Bilen varsa yazsın,
Fifa Manager 06'da 3D maçlarını kendin oynatabilme özelliği var mı?
kardeş geçen senelerdeki oyunlarda böyle bir özellik vardı kesinlikle... yoktu diyen arkadaşıma katılmıyorum.. sadece fifanın o sene çıkmış managerlik ve futbol oyununu bilgisayarına yüklemen gerekiyodu.. ama bu sene yok öyle bir olay.. yani daha yeni olan bişey bu... seneye ne olur onu bilemem...(Örneğin; Total Club Manager 2005+FIFA 2005 oyunları kurulu olursa Football Fusion özelliğiyle oynayabiliosun)
Bu arada türkçe yama hayırlı olsun... EASPORTSun türkiyedeki resmi sitesinde yayınlandı ve bu resmi sitedeki kurallar nedeniyle yayınlayamıyorum...
ayrıca daha önce bu sitede fotoğrafları yayınlandığında fotolarda sitenii adı geçiordu.... biraz araştırırsanız bulursunuz