efe01 BUYRUN ARKADASLAR INSALLAH BEYENIRSINIZ: (YORUMLARINIZ BEKLIYORUM) http://rapidshare.de/files/21603297/y088_tuemmer_metin_by_efe01.bin.html
CaSSiNi_ **Bu seferlik başlığı düzenledim.Bir daha başlığı küçük harflerle yazmalısın.Ya da konun kilitlenir.**
anelkaalexappiah ben sanki çok güzel yapıyorum da :D adamın gözleri tam üstüne gelmiyor 4 tane gözü oluyor adamın :D
efe01 HADI YA :) VALLAH BI SAYFA ARIYORUM BÜTÜN TÜRKLERIN FACENI ISTIYORUMDA ... SEN BULURSAN BANA DA HABER VERIRSIN!!! SAGOL