emre7b arkadaşlar malum lig bitti beşiktaş hakemle cincon halukla kupayı aldı ve iki takım türkiye süper kupası için karşılaşcaklar biri bunun yamasını yaparsa sevincem özellikle necaty abi ve gökhan abiden bu konuyla ilgili çalışmalarını bekliyorum