fuzzybjk yüzünü yapmaya çalıştım ama yamuk çıkıyo. sen düz çekilmiş (vesikalık gibi)bi foton varsa onu yolla. bi de ben c.tesi yokum pazar yapacam iyi bi resim verirsen. resmin düz olsa şimdi hazırdı :D
anelkaalexappiah abi sen faceni nasıl yakından sadece adamın suratını gösterebiliyorsun ben sadece adamın suratını değil o ekrandaki herşeyi gösterebiliyorum
fuzzybjk Orjinal Mesajı Yazan: anelkaalexappiah abi sen faceni nasıl yakından sadece adamın suratını gösterebiliyorsun ben sadece adamın suratını değil o ekrandaki herşeyi gösterebiliyorum ne demek istediğini anlayamadım
anelkaalexappiah yani abi sen facelerini böyle gösteriyorsun bende böyle gösterebiliyorum sen böyle nasıl gösteriyorsun demek istedim yani sadece sen adamın suratını gösteriyorsun ben ise tüm özelliklerini de
vampeta Orjinal Mesajı Yazan: emre91 yüzünü yapmaya çalıştım ama yamuk çıkıyo. sen düz çekilmiş (vesikalık gibi)bi foton varsa onu yolla. bi de ben c.tesi yokum pazar yapacam iyi bi resim verirsen. resmin düz olsa şimdi hazırdı :D emre kardeş bu resimler daha düzgün. bi de bunlara bakarsan... şimdiden eline sağlık :) http://www.resimupload.com/resim_upload.asp?url=pictures/FAZIL2.JPG&ekleyen=vampeta http://www.resimupload.com/resim_upload.asp?url=pictures/FAZIL.JPG&ekleyen=vampeta