klavyenin sağ üst köşesinde print Screen var
tam o sıra da o tuşa basıyosun.. Daha sonra paint ya da bunun gibi bi resim prg si açıyosun (photosop) ordan yapıştır diyosun kaydediyosun.
imageshack.de den de upload ediyosun ordaki forum url2 ya da 1 i koypalayıp yapıştırıyosun bukadar :)
Edit: Tümü büyük harfle mesaj yazmak forum kurallarına aykırıdır.. Dikkat edelim!!!