BeCkHaM_23 arkadaslar oyuna baslar baslamaz 17 18 yaslarında super oyuncular biliosanız yazarmısınız???? hatta isterseniz ben 1 tane onerim FREDY ADU fredy yazılısı yanlıs olabilir adu diye arayın cıkar..
Kobra 191 John Obi Mikel Nuri Şahin Theo Walcott Kerlon Nilmar Vincent Kompany Anthony Vanden Borre Adrian Harper
gs_20_45 YAV BEN SIZE SOYLIYIMMM SERKAN BALCI OBİ MİKEL PROMISE ZAFER SAKAR EBUE VE DONAVAN GERCI O BIRAZ BUYUK
demokrasi robinho deeermişim :P:P:P süphesiz tek favorim feyanoordlu kalou. çok dehşet oynuyor herkese tavsiye ederim her oynadığımda onsuz kadro kurmam
vicenzo Gourcuf 19 yasında Rennes de oynuyoor cok ii bir oyun kurucu forvetii acaip besliiyo bence yası geçmeden ucuza kapatın maliyetii en fazla 3.5$!!!kaçırmayın
helix beyler oyunu ilk actıgınızda lebohang mokeano yazın cıkar ama 19 yasında we yasin karaca yası 20 lerde olsa bile cok güzel tavsiye ederim
neyo beyler batuhan mirallas heleno guilherme aissatti saivet jurado ebert bunladı banko oynatırsanız 2 sene yada 3 sene sonra harika oluyolar.yanlız banko oynamaları lazım
oxxo535 NEYO arkadaşım 2006'nin mesajına yanıt yazmışsın biraz anlamsız olmuş tarihine bakın mesaj yazarken biraz.
erollum07 Orjinal Mesajı Yazan: orhan_rrr en iyisi fernando torres hem 21 yaşında al ama30.5 milyon dolar istiyo atletico madrid SEN NE KADAR YALANCII Bİİ ADAMSIN OLUM TORRES LİVERPOL DAAAAAA
enes_777 kesinlikle atletico madrid ten agüero 10 milyon paund civarında bende şuan 97 milyon paund ve ben 2009 yılındayım arda da bnde ve şu an 61 milyon paund kesinlikle alınmalı