geçmiyor abi..
bizim 2.amatördeki takımın play offlar ı başladı 2günde bir maç var
ilk maçımızı aldık 2.maçımızı 6-2 kaybettik
ayrıntılar.
maça gelirken arabanın tekeri patladı maça zor yetiştik ısınmadan maç başladı dakika 1de golü yedik tabiki ısınmadığımız için yavaş yavaş ağırlığımızı koyduk maça frikik oldu topun başına ben geçtim ve golü attım...
sonra biz yükleniyorduk bi ara pası çıkardılar bana adamı geçtim tam kaleciyle karşı karşıya kalacaktım arkadan adam iki ayağıma tekmeyi çaktı hakem devam dedi ve hemen sonrasında golü yedik.. ve bende o pozisyon için dedim "ulan helal olsun türkiye ilerliyemio ilerliyemio diozda bunların gibi hakyiyen yalancı insanlar oldukça bu dünyada yaşanmaz bravo dedim. sonra yan hakem orta hakemi çağırdı şu sana o.... çocuğu dedi demiş.. arkamdan biri kırmızı kart çıkardı ilk ben değilim sandım 8 numara dedi şok oldum.. sahayı yavaş yavaş terkettim ve gerçekten ağlıyordum play offlarda takımımı yanlız bıraktığım için onlar bana türk telekom yolunu açtı ben ise ....... dk 40.dı sizce burda hakem şerefsizlik yapmadımı kırmızı kart sizce çok ağır değilmiydi.. herneyse devre arasında hakemin yanına gittim hocam dedim emeklerimizle oynuyosun o adam orda faul yapmadı bende sana o küfürü etmediysem şu çektiğim acıyı allah sana yaşatsın dedim ve beni kovdular odadan ama nasıl sinirliydim anlatamam.... 2.yarı 4gol yedik 1tane penaltıdan attık. ama yediğimiz 3golde hakemin payı çok büyüktü vel hasıl yenildik..