Hepiniz sağolun sizi unuturmuyum ya :) h benim fizik biraz kötü yani boy var ama zayıfım biraz bu sene pafta çıkacakmışım ama gene oynarım bikaçmaç muhtemelen... inşallah beşiktaşa giderimde hepinize birer forma vermeyen ne olsun....
cracks kombine lafmı şeref tribününde yer ayırtırım size :)
edit:a takımla çıktığım da içime soccercenter yazıp ilk golümde cümle aleme göstercem :)