Arkadaşlar merhaba.Ben Football Manager oynarken bilgisayarım uyuma moduna geçiyor.Ben düşündüm bilgisayarımda bi problem var diye.Bi bilgisayarcıya götürdüm ama sorun yok dedi.Sadece FM açında biraz kasıyo sora da yuma moduna geçiyo(FM dışında arama başlattım, internet sayfaları açtım, müzik, video ama hiç sorun olmadı)
Sizin bi fikriniz war mı bu konuda...
Şimdiden Teşekkürler