ergun_o fraps diye bir program var onu indir...kurduktan sonra oyuna girmeden önce frapsı çalıştır sonra oyunda replay leri izlerken F9 a basınca goruntuleri kaydetymeye baslıyor tekrar bsınca duruyor..ama önce bak F9 ile mi benimki öle istediğie ayarlayabiliyorsun...
emany **yavaşlamasının sebebi senin bilgisayarından kaynaklanıyor ... fraps makinayı çok kasar bilgisayarın da biraz yavaşsa hepten kasmıştır ...**
R2.ZephyR Fraps ayarlarında Video bölümünde FPS'yi düşür ve sesleri de kaydetmeyi kapat,bir nebze hızlanacaktır,ayrıca oyunun grafik ayarlarını da düşürebilirsin.