spider_77 Arkadaşım forma güzel de ewt 1-neden bi çorapın logosu var diğerinin yok,2-neden bi şortun logosu var diğerinin yok,3-Bu bir çelişki midir?Bu üçünün cevabını istiyorum..!:D
Hilario bazen unuttup gidiyoruz 1.unuttum 2.unuttum 3.yok acele gelmisti iste Galatasaray siyah formasi :
The Patriot **Yasin formaların iyi oluş ama biraz açık siyah kullansan formalar kapkara görünüyo ama genel olarak bakarsak çok hoş olmuşlar ** :cool:
AkrepK. BUDA BENİM HAZIRLADIĞIM FORMA AMA DAHA YENİ BAŞLADIM BU 3 VEYA 4. FORMAM AMA GÜZEL DEĞİL TAM ÖĞRENEYİM OLAYI DAHA GÜZEL YAPARIM