SZYMKOWİAK'IN GÖNLÜ CELTİC'DE...
Trabzonspor’un en istikrarlı futbolcularından biri Szymkowiak... Her teknik direktörün de kadrosunda görmek istediği, orta sahanın vazgeçilmezlerinden. Bordo-Mavili forma altında başarılı bir sezon geçiren tecrübeli oyuncu yavaş yavaş ayrılmaya hazırlanıyor. Kulübüyle sözleşmesi 30 Haziran 2008’de bitecek olan Polonyalı yıldız, gönlünün vatandaşı Zurawski’nin forma giydiği İskoç kulübü Celtic’de olduğunu açıkladı. Szymek, İskoç Evening Times Gazetesi’ne yaptığı bu ilginç açıklamada, Celtic’e gitmek istediğini belirterek, “Benimle ilgilendiklerini biliyorum. Eğer ciddi bir teklif alırsam, bunu kesinlikle değerlendiririm'' dedi.
‘Artık 30 oldum’
Biraz daha bekleyeceğini de vurgulayan tecrübeli oyuncu şöyle devam etti: “Gelişmeler beni nereye götürecek ona bakacağım. Çünkü Trabzonspor yeni bir teknik direktörle çalışacak. Artık 30 yaşına geldim. Transfer için kritik bir dönemdeyim. Bu benim açımdan son şans olabilir. Onun için ancak Trabzonspor’dan daha iyi bir kulübü tercih edebilirim. Celtic de çok iyi bir kulüp. Elbette Trabzonspor’da mutluyum. Burada güzel günler geçiriyorum. Yanlış anlaşılmak da istemem. Ancak profesyonel bir oyuncuyum ve teklifleri değerlendirmek en doğal hakkım.''