Chokeslam bana bir arkadaşımın yolladığı antreman programını sports interactive / fm 06 / tactics dosyasına attım. oyunu actıgımda training sayfasını actım .. ama tactics dosyasına attıgım antreman programını bir turlu bulamadm .. acaba biri yardımcı olabilir Mİ ?
CRNL Arkadaşım ozaman sende training klasörüne at.. daha sonra antremana gir orda yeni de aç a bas dosyalar karşına gelecektir;)
Chokeslam bende Football Manager 06 dosyasını actıgımda training die bir dosya gozukmuor ki :) o dosyada sadece tactics, matchtes we games dosyası war.. sorunda orda :D
Chokeslam training die klasör açtım simdi oyundan eklenmis mi die bakıcam...yardımlarınız icin tesekkurler ;)