internetten orjinal japonca we 10u indirdim ama dosya .rar seklinde. isoya cevirmek icin nette arastırma yaptım ve isobuster kullanın yazıyodu forumlarda. yaptım ama calısmadı. herhangi baska bi yol onerebilecek olan var mı ya da yardımı dokunabilecek????