Arkadaşlar oyuna bütün formaları indirdim Arsenal de sarı forma oldu fakat arsenal in kırmızı forması ile bazı takımların tek tük formaları açılmadı. oyuna indirdiğim dosyalarda forma var fakat oyunda default forma gözüküyo. yabancı forumlarda aradım sadece ilk yılda oluyo gibi duyumları varmış. bilgisi olan ve yardımcı olabilecek birileri varsa sevinirim. bu problem herkeste varmı?