Ya Gökhan kardeş ben şu fifa 06 nano'yu bir türlü yükleyemedim.
Acaba mümkünse şurda sonra daha ne yapmam gerekiyor sırası ile söylermisin ?
Faitbh Builder Adında Küçük kare bir kutu Çıkıyor Build diorum Processing file dior Ondan sonra şçyle bir yazı cıkıp olayı bitiriyor. Ready ! Fifa.fat and .bh files renegerated. Altında da tamam diye bir kutucuk burda takılıyorum burdan sonra sırası ile ne yapmam gerekiyor daha kısaca anlatabilir misin ? Rica Etsem Teşekkür Ederim İyi çalışmalar !