LENNOX tam aldi diyemeyiz, sanki son anda futbolcunun topa bi mudalesi var gibi ve kalecininde son anda topu iskiladigi goruluyor en azindan bu benim dusuncem, keske daha yakindan cekseydin...
Zizou.TR Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX tam aldi diyemeyiz, sanki son anda futbolcunun topa bi mudalesi var gibi ve kalecininde son anda topu iskiladigi goruluyor en azindan bu benim dusuncem, keske daha yakindan cekseydin... kardeş tam aldıgı anı resim olarak upload ettim orda çok net anlaşılıyo zaten kaleci topa tokunuyo eliyle sonra tam kucagına alırken anteresan bi şakilde ceza sahasına kayıyo:)
danielmarcos Hiç başıma gelmedi ama normalde olması imkansız . Çünkü PES5'de ceza sahası veya gol çizgisi yerlerde kaleci için görünmeyen duvar diye tabir edebileceğimiz birşey var , bu sorun WE10'da giderilmiş . Patch'de kullanmışsın heralde ondan olabilir.
Zizou.TR hata olsada pes dünyanın 1 numaralı futbol oyunudur ben sadece komiklik olsun diye açtım konuyu
kero16 Hocam pozisyon endirek serbest vuruş , kaleciyede kırmızı kart..:D:DHakem atmaya korktugundan vermemiştir..:D:D
Zizou.TR Orjinal Mesajı Yazan: erozbey1 bu kalecini adı ne bizde alalım!! :)) :D Schmeichel:D her eve lazım:D
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: Berq1 hakem bence Serdar Tatlı dır :D (msn de) benim yaptıgım esprileri nie yapıon len) ----------------------------------------- nadirende olsa olur böle vakalar ;) fazla takılmayın derim sonucta pes5 de oyun ;)