Rockstar Games, resmi sitesinden GTA 4'ün çıkacağını duyurdu. Resmi siteye göre 17 Kasım 2007'de gelecek oyunun PlayStation 3 ve Xbox 360'de geliştireleceği yine belli oldu. Rockstar'ın oyunun PC versiyonunu yine geciktireceği anlaşılmış gibi gözüküyor... Resmi sitedeki GTA 4'ün sayfasına buradan ulaşabilirsiniz...
Ama henüz kesin birşey yok. Rockstar sitesini güncellemeye devam edecektir. Kim bilir? Belki bizlere bir süpriz yaparlar...
arkadaşlar bide bulduğum resimleri atayım sizlere bilmiyorum gta 4 mü değil mi? ama



bu kadar bulabildim buldukça atmaya çalışacağım.