Orjinal Mesajı Yazan: Can_bjk
Arkadaşlar bana hangi takımda kimlere anonslar yapılıyor söyler misiniz?Ayrıca sadece manager mod için mi anonslar?
ya saçmalamayı kes...
az öncede diğer konudada yazdım gelmiş saçma sapan konu açıyosun..
dostluktada,managerdede,turnuvadada hepsinde anons oluyo..anladın inşallh ?kimlere yapılıo bilmiom ama;
nobre,
anelka,
alex,
tuncay'a yapılıyo...beşiktaş'ınki yok...Galatasaray'ın stadında oynayamıyorum..