ceza_fatalrhymer masaüstüne çıkmadan ana menüye geri dönülüomu?? mesela bnim iki tane save im var ve birinde oynarken cnm sıkılıo(mesela yani:)) ve dierine geçmek istiom ama bunun için tkr masaüstüne dön tkrr gir yapmam gerekio bunu yapmadan çıkabilirmiyim???