Orjinal Mesajı Yazan: cj_melo
bende o patch ler yuklu ama atma oluodu onceden ve pc ye format atıım düseldi light , turf(çimlr),kit working bunlar yüklü hiç sorun yookk
cj_melo kardeşim, PC'ye format atmak mantıksız.Daha basit bi şekilde de halledebiliriz vardır bi yolu. Patch'leri silince de oyun bişeye benzemiyor. Oyunu silip yeniden yükledim, ondan sonra da sadece Kit Working'i yükledim, yine atıyo windows'a. Kit working olmadan da oynamak istemiyorum, eklediğim formalar var. Nasıl halledebilirim bu windows'a atma sorununu?