Shevchenko beyler bu sarkıyı dün radyoda dinledim çok hosuma gitti hemen indirdim mutlaka bunu dinleyenler olmustur belki de coktan beri var dinlemeyenler vardır diye buraya koyuyorum çok güzel bir amatör calısma mutlaka dinlemenizi tavsiye ederim.. İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN!
ŞANLI_ Tolga Atkın die bi şahıs ta seslendirio onunkini ben daha çok beğendim isterseniz upload ederim.
Eagle-Eye yeni bi 84 vakası sanırım.. şarkıyı dinledikten sonra gelen edit: kesinlikle yeni bi 84 vakası :) şarkı baya güzel ama kayıt çok kötüymüş heralde kendi imkanlarıyla bi hücum kayıt yapmışlar bakalım baya dolaşır gibi nette
Passenger ben baya zamandır dinniorum bu şarkıyı,güsel fakat eski müzkülere benzio sitili flan.ama güsel bi şarkı..fazla dinneyince bayıyo insanı..