ya bir şey sorcam bu vice cityde geceleyin yukarıda böyle beyazımsı şeyler oluyo yıldız mı ufo mu (zuhahahahaha:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D)buda san andreas ufo var diyenlere ders olsun yok ufoyla çatışmışda oldu olacak ufo dan bi yeğen doğutturun o uzaylıya