Benim taktiğim çok basit ve bilinen bir taktik olan 4-4-2 çok rahat şekilde oynuyorum.
Geri çekilip ileri attığım uzun hava topları ile gol bulmaya çalışıorum bu işe yaramazsa da 4-3-1-2 taktiği kesinlikle işe yarıo.
Bu taktikte de sürekli çapraz şutlar deniyorum.
Kaleciden dönen top bir dokunuş ile golü buluyorum.
Ancak ben oyuncularımı gol kralı yapamıorum bu aralar önceden yapardım ama bu aralar multitool'u kullandığım için beni biraz zorluyo.