Orjinal Mesajı Yazan: ceza_fatalrhymer
psico scout fln..... bi sürü koç var bunları değiştirip yeni koç(lar) almak istiorum hangilerini almamı önerirsiniz
Diğer KONUDA YAZMIŞTIM :D
şimdi ban ladılar beni :D
Cevap: gençleri nasıl geliştirmeli ..?
pardon ya zaten konu başında barca diyordun özür ..
1.Txus pinedo >>> gençlerle çalışması 20 disiplin derecesimö 16 zaten bu ikisi önemli olan Atletic bilbao da antrenör sana çok kolay gelir ...
2.Toni Ruiz >>> bununda gençlerle çalışması 20 ve yine atletic de
3. ANGELO ANTUNiCCi >> bu adam oyuna başlarken hep boşta bu adama dikkat süper bi antrenör bedava ya bence hemen imzalatın ama geç kalırsanız hemen bi takıma gidiyor
4. Luis Mendilibar >> bu adamda boşta gençlerle çalışması 20
Okey iyi geceler......