Benden size bir tavsiye orjinal biçimiyle oynayın, fifa2006 da da oyuna girişte donma problemi oluyordu dolayısıyla DVD olduğundan beri oyunlar özellikle futbol bu tarz sıkıntılar yaşanacaktır.
Ben o donma bölümü için sadece şunu söyleyebilirim sahaya çıkarlarken konfeti,balon şovunu izlemeden oyuna giriyorum ve oyun içerisinde hiç bir sıkıntı yaşamıyorum..
Saygılar