1.Parçalara Bölmek İstediğin Dosyayı Mouse İle Sağ tıklayıp Arşive Ekle Diyorsun.
2.Sonra Açılan Pencerede Sol Alt Köşede Ciltlere Böl,Bayt Yazan Yere Eğer Bir CD Kadar Bölmek İstiyorsan 700m Yazıyor Onu Seçiceksin.Disket Kadar Bölmek İstiyorsan **1.457.664 - 3.5"** Yazanı Seçiyorsun.Eğer Boyutu Sen Belirlemek İstersende Oraya Sen Elle Giriyorsun Sonra Tamam"ı Tıklayınca Böler.
Edit: Onur Benden Önce Davranmış :)