**Sergen gelir Beşiktaş uçar!**
Carlos Fener’e geliyorsa Sergen Beşiktaş’a neden gelmesin.
Amaç kalite değil mi?
Amaç futbolda ilah yaratıp formasını satıp para kazanmak değil mi?
Roberto geliyorsa Sergen dört nala gelmeli!
Bu yıl seyir zevkimiz tavan yapacak gibi…
Bütün kalite çimenlere hücum etti,
Serilip yatmasalar bari…
Beşiktaş ağırdan alıyor. Ortada bin tane isim var ama bereket yok!
Tello, Hakan, Rüştü, Mehmet Yozgatlı…
Oysa Beşiktaş’a; defans göbeği, defansif sol kanat, orta alana (Delgado ve Rico Paşa dışında) generaller lazım!
Sergen gelirse ve de bedenini eritirse bence bir mahsuru yok!
Mevcutlardan üç gömlek daha iyidir.
En azından hasret kaldığımız akıllı oyun gelir İnönü’ye…
Sergen gelir Beşiktaş uçar!
Carlos Fener’e geliyorsa Sergen Beşiktaş’a neden gelmesin.
Amaç kalite değil mi?
Amaç futbolda ilah yaratıp formasını satıp para kazanmak değil mi?
Roberto geliyorsa Sergen dört nala gelmeli!
Bu yıl seyir zevkimiz tavan yapacak gibi…
Bütün kalite çimenlere hücum etti,
Serilip yatmasalar bari…
Osman Tanburacı'nın bir yazısından alıntıdır