Bildiğimiz hikaye aslında ama sonunu mutlaka okuyun
Yazın o sıcakta karınca çalışmış çabalamış dişini tırnağına takmış kıza hazırlanmak için ama Ağustos Böceği ne yapmış anca saz çalmış
Kış gelmiş...
Karıncanın kapısı çalınmış.Kapıdakide Ağustos Böceği'ymiş.Karınca demiş ne istiyon gene diye Ağustos Böceği'ni azarlayacakmış ki cevap gelmiş:
-Yazın o kadar saz çaldım para kazandım **Paris'e turneye gidiyorum ordan bi isteğin var mı diye sormaya geldim demiş !**
O kadar komik değil ama hoş :D