Bugün Star gazetesini aldım ve oradaki haberi sizlerle paylaşıyorum
"**Eurosport,Daily Mirror ve L'equipe** İngiliz savunmacının 8 milyon paund karşılığında Kanarya ile anlaştığını dünyaya duyururken,satışa sunulacak 100 bin Campbell formasından Sarı-Lacivertli klübün kasasına 6,5 milyon YTL girecek"
**Bu haberi okuyunca aklıma geçen sneki Appiah transferi geldi.İtalyanlar açıklamışlardı ama bizim klüp kanalımızdan,internet sitemizden duyun demişti ve transferi herkes öğrendikten 2 hafta sonra FBTV de açıklamışlardı.Bnece bu transferi de öle yapacaklar.Yorum sizin ** :)