ben oyunu internetten indirdim.fernando patch yaptım.herşey guzel de dvd yi cok zor okuyor.oyun durdugunda(Tac ,faul ,devre arası, korner vb.) siyah ekranda cok bekliyor.nero yla yazdım dvd ye.2x hızda.neden acaba?başka programla yada dvd yle mi yazmam gerekir