Beşiktaş ile en baştan 3 sene üst üste şampiyonluk(4.cü de gelmek üzere ayrıca türkiye kupasında finaldeyim.)İlkinde namağlup şampiyonluğu kayseride kaçırdım 10 beraberlik 1 mağlubiyetle.Gene şampiyon olduk tabi:)
1 türkiye kupası 1 Uefa Çeyrek Finalim var.Ayrıca 3.sezonun sonunda takım 118 gol attı.Belki hadi ordan hile yaptın diyen olabilir ama hilesiz inanan inanır inanmayan inanmaz yalan borcum yok.Diğer 2 sezonda da 100'ü geçti gol sayısı.Şu an takımdaki yabancılarım ochoa,vanbuyten,arshavin,carvalho,bojinov ve nikola zigic.Ayrıca makoun ve delgado gibi önemli isimler de geldi önceden.