ŞANLI_ **Konu biraz dağılcak ama Onur Exvision biraz ağır insan gibi gelio bana : ) yani ne biliim hiç gülmüo robot gibi bi insan sanki... **
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Konu biraz dağılcak ama Onur Exvision biraz ağır insan gibi gelio bana : ) yani ne biliim hiç gülmüo robot gibi bi insan sanki... Şafak iyidir.Gerçekte hiç öyle degil :) hatta bi keresinde peste yendigim zaman oturup agladıgını bilirim :D o kadarda duygulu bir insandır kendisi :P
Exvision Ben görevimi yaparım arkadaşlar..Yeri geldiğinde gülerim elbet :) Ama sürekli de sırıtarak gezilmez ki.. Barış kim ağladı acaba :p Sağolasın kardeşim..Beni tanıyorsun yavaş yavaş.. İşte bu cevap bir ağır olacak ; Ben kimseye benzemem ;)