kardeşler fifa'nın "klavye ve mouse" ile iki kişi olarak oynandığını duydum.
Bunun ne kadar doğru bilmiyorum . ama belki sizin bir bilginiz vardır.
**eğer bilen varsa açıklayabilir mi?**
***iki kişilik'derken ***
1.oyuncu=klavye
2.oyuncu=mouse
*************************