fortune1010 arkadşlar ilginç bir sorunla karşı karşıyayım oyundan atıyor durun okumaya devam edin sorunum ilginç dedimya sezon 2010 oynuyorum masterlig de fakat her zaman açılan oyun birden ne olduysa şampiyonlar ligi yarı final maçında oyundan atmaya başladı tam oyunu başlamak için entere bastığımda atıyor, hemen daha önce edinmiş olduğum masa üstüne atma sorununu çözen programı kurdum(3danalyze) herseyi eksiksiz bir şekilde yaptım ama nedense hala sorunum devam ediyor oyun başka hiçbir şekilde oyundan atmıyorda niye oyunun tam bu kısmında atmaya başladı anlam veremedim bilgisi olan yada bu tip sorunla karşılaşan arkadaşlar varsa tabi çözüm bulmuşlarsa yardımlarını bekliyorum :( :( :(
danielmarcos Sorun olmaya başlamadan yüklediğin oyun,program,codec türü şeyler bile bunu yapabilir.Son yüklediğin şeyleri silip öylede deneyebilirsin veya Sistem geri yüklemeyi kapatmadıysan , sistemi daha önceki bir tarihe döndür ve öyle bir dene ..
hercai01 yada yaplarda sorun olabilir dedigi gibi yada yeniden başla birde bir sürü yama olunca birinden birine cakışıyor ve dışarı atıyor...yamaları yüklerken uyumlulug ikkat edelim...
ask_peresttt_4 arkadaşım belgelerimde ki pes 5 klasöründeki folder yazan klasördekileri sil ama master lig olan kalsın bende de oluyodu sildim mis gibi çalışıyo
ergun_o kesinlikle dosyaların fazlalağından kaynaklanıyor..hemen ML haricindeki kayıtlı dosyaları( actığın diğer lig ve kaydettiğin goller olabilir) sil düzelecektir..bende de olmuştu...