Makaay Hayır konu kitlenmeyecek direk olayı yapan şahıs futbol forumdan uzaklaştırılacak bu kadar basit
cracks anelka fıss ortega fıss dierlerine lafım yok.asten en fazla bu ikinine ödediniz yalan oldu bunlarda.. adriano'mu güldürme be adamım:)
Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: cracks anelka fıss ortega fıss dierlerine lafım yok.asten en fazla bu ikinine ödediniz yalan oldu bunlarda.. adriano'mu güldürme be adamım:) Fener adriano ile anlasirsa gelir anlasamazsa gelmez bunda gülünecek bir durum yok bu futbol sonucta adriano kariyeri boyunca interde duracak degilya elbette birgun ayrilacak ordan...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: cracks anelka fıss ortega fıss dierlerine lafım yok.asten en fazla bu ikinine ödediniz yalan oldu bunlarda.. adriano'mu güldürme be adamım:) Fener adriano ile anlasirsa gelir anlasamazsa gelmez bunda gülünecek bir durum yok bu futbol sonucta adriano kariyeri boyunca interde duracak degilya elbette birgun ayrilacak ordan... yapma abi yaa Fenere kadar kaç takım sırada bu herif için.
Starbury Arkadaşalar ben Gs'li değilim ayrıca adriano interde kalcak diye açıklama yapan da ben değilim
SiNBaD_ Adriano da dedilerya tamam :D var mı başka adı geçmemiş yıldız brezilyalı :D valla geçen sezon adriano, dida, emerson ve ronaldinho dememişti gazeteler tüm Brezilya kadrosunu saymışlardı :D geriye kaldı 3 adam :D
Passenger spor3.com'dan almıştım bu yazıyı.ayrıca sabah,fotomaç we postadada bu haberler çıkmıştı..yani benm uydurduğum bişi diğil.bende zaten inanmadığım için başlığa gülme işareti koydum..
KoYu_1907 Orjinal Mesajı Yazan: capoxfile ya tabi aslında zidane da futbolu brakmıyomuş bütün bu bnumaraları fenere gelmek için miş, hatta ronaldo yu dün kadıköyde görmüşler :=) kim bilir, yürüyüşe katılamk için orda deildi herhalde :) :) :) Saçmalığın bu kadarına pes doğrusu..!!!
KoYu_1907 Orjinal Mesajı Yazan: cracks anelka fıss ortega fıss dierlerine lafım yok.asten en fazla bu ikinine ödediniz yalan oldu bunlarda.. adriano'mu güldürme be adamım:) Heinze fıs..İlic fıss Frank De Boer fısss..Perez fısss..Cesar fısss.. Sizde "fısslar" çok daha sayayım istiyorsan..
cingo Orjinal Mesajı Yazan: KoYu_1907 Orjinal Mesajı Yazan: cracks anelka fıss ortega fıss dierlerine lafım yok.asten en fazla bu ikinine ödediniz yalan oldu bunlarda.. adriano'mu güldürme be adamım:) Heinze fıs..İlic fıss Frank De Boer fısss..Perez fısss..Cesar fısss.. Sizde "fısslar" çok daha sayayım istiyorsan.. Yapma be o Perez baya iyiydi. Perez'e gelene kadar ne Christian'lar ne Almaguer'ler geçti :D