Vinnie Jones Galatasaray 2005-2006 Parçalı ilk formam bu.. yakası kötü oldu ama screen shot'larda göründüğü gibi oyun içinde kötü durmuyo.. yorumlar?
Vinnie Jones Galatasaray 2005-2006 Çubuklu bunun yakası daha güzel oldu gibi.. ufak hatalar olabilir ama genele bakıldığında oyun içinde fazla hata gözükmüyo..
DiMuratti çubukluda küçük eksiklikler var parçalı çok iyi, yannız çoraptaki gs yazısı hatalı ve kol ve şorttaki adidas çizgilerde kesimler olmalı lazım ;)
Vinnie Jones @DiMuratti eksikler var evt.. parçalının kolundaki ve şorttaki çizgilerin kesimlerini de yapamadm =S hehe @_VOLKAN_ teşekkürler =)