ToTH_ Ya update yapılsa ama sadece manager mod'daki problemi çözse olur mu?? sadece menejerlik için update yapın yanüü?
uAvirtue evet ya bu atma olayı cok sinir bozucu birşey..umarım en kısa zamanda halledilir bu olay oyundan soguyacagım yoksa :d
ToTH_ yetkili bi arkadaştan cevap bekliyorum...update yapın ama sadecee manager mod'da 2. sezon ve sonrasına gidebilmek için..böle bi update olur mu..?
bjklifatih ben 1ci sezon olmuyor diye nano yu sildim bari yama yapiliyor tmm sorun olabilir ama kesinlikle update lazim;)
mehty bı yardım lutfen transfere gırıyorum oyundan atıyo yonetıcılerden bırı yardım etsın rıca edıyorum ıyı calısmalar saygılar
stargo aradığımı buldum sonunda yazmıştım bi yere ama bende de aynı sorun var ikinci sezonu göremiyorum ne yazıkki tekrar tekrar denedim olmadı meğer herkeste varmış sorun . peki uptade yoksa unistall nasıl yaparız onu söyleyin belki ikinci sezonu kurtarırız.
halitpasa ***HALA ÇÖZMEDİLER YAW ŞU SORUNU.WALLA NE GÜZEL SEVİNMİŞTİK.AMA KURSAĞIMIZDA BIRAKTILAR.ŞU 2. SEZONA GEÇME OLAYINI Bİ ÇÖZSENİZ ARKADAŞLAR.DUACINIZ OLURUZ *** :))
mehty calısmalar cok yavasladı malesef nano hakkında kımseden bır cevap yok anlayamadım ısallah hayırlısı olur ama ıcımden bır hıs bırı bombayı patlatacak bırakın nanoyu alın sıze update falan ıstemeyen tsl superr dıyecek hepımz susup kalıcaz gıbı (isallah)