Başkanlığa adaylığını koyması beklenen Nihat Özdemir, çalışmalara başladı.
Nihat Özdemir, Fenerbahçe'de, Başkanı Yıldırım'ın açıklamasının ardından, başkanlık görevini kabul eden Başkan vekili Nihat Özdemir'in çalışmalarına başladı. Özdemir, gelişmelerle ilgili olarak herşeyin yönetim toplantısı sonrası belli olacağını söyledi.
FBTV'deki haberde, Özdemir'in başkanlık teklifini kabul ettiği yeni yönetim listesi hazırlayacağı, 1 ay içinde yapılacak olağanüstü genel kurul toplantısında da başkan adayı olacağı belirtildi. Yarınki yönetimde Daum ile ilgili karar da alınacak.
Güneş
**İnşallah Aziz Yıldırım kadar iyi başkanlık yapabilir** :rolleyes: