Orjinal Mesajı Yazan: iCe_T
Orjinal Mesajı Yazan: sheva277
maşşşşşallh öhh be o ne öle 178 sayı:),daha küçümen ama çocukta kabiliyet war demek...
sheva277
Kayıtlı Üye
Kayıt Tarihi: 09-01-2006
Yaş: 15
çocukta 14 yaşında maşallah..arkadaşta küçümen diince bi ilginç geldi:)
ne sölediğini kimse anlamadı sanırım!!ne zorun warda böle bi saptama yaptın anlamış diğilim.şunu sölemek geldi içimden akıl yaşta diğil baştadır!!ben şuan 16 yaşımdayım sadce ay bakımında öle olduğu için 15 gözüküo.senn kaç yaşında olduğunu bilmiorum,bilmekte istemiorum ama heralde 15-16 yaşında olan bi insanın aklı başında olduğunu kawrayabiliosundur..eğer bunu anlayamıorsan zaten sana sölicek bişi yok demektir..nese saygılar!!!!!!!