COK SAGOL KARDES BU YÜZLER YÜKLEYECEGIM !!! BENDE KÜCÜK BI SORUN CIKTI :S
FORMALARIN GÖRÜNÜSÜNÜ DEGISTIRIM DERKEN GS NIN KIRMIZI FORMASINI SECERKEN BACAKLARI KAYIP OLDU :S!!!
uni189_ot_pa2_Galatasaray.bin bu bozuk suan ve gine eski haline getirmek istiyorum .... eski yi yüklüyorum ama olmuyor ...
yardimci oldugunuz icin sagolun !!! formalar icin sagol berkay1817