typhlosion tcm 2006 da avrupa kupaları başvurusu nerden yapılıor okadar oynadım bir türlü bulamadım eskilerinde stadyumdan yapılıodu bilen varmı? stadım muhteşem ama büyük kupalara ev sahipliği yapamadım henüz...