Avalion Selamlar; Oyuna PES5'e şu şekilde eklediğim toplar, Oyunda Böyle gözüküyor; Sadece bu Texture değil, birsürü top texture denedim hepsi böyle karmaşık çıkıyor. Nerde yanlış yapıyorum acaba???
berkay1817 aktarırken ps2 yazan bölümü seçmelisin http://www.wevolution.org/index.php?page=balls&version=pc burdan top çeşitleri bulabilirsin
asabir arkadaş bir de importlarken 0001 bin dosyasına importla topu bide öle dene genellikle orda düzgün çıkıyo tüm toplar
lazko_caner Orjinal Mesajı Yazan: asabir arkadaş bir de importlarken 0001 bin dosyasına importla topu bide öle dene genellikle orda düzgün çıkıyo tüm toplar bendede aynı sorun var oyle yapıncada olmuyor
ibrahimavci t Orjinal Mesajı Yazan: achilles_ozkan evet ya o sorun bende de var bi başka çözüm yolu bulabilecek yok mu avcbo1993@hotmail.coma evet ya napıcaz
ibrahimavci t Orjinal Mesajı Yazan: achilles_ozkan evet ya o sorun bende de var bi başka çözüm yolu bulabilecek yok mu avcbo1993@hotmail.coma evet ya napıcaz
CRNL Arkadaşım flood yapmak yasaktır. Ayrıca bak dkz studyodan adresteki ariel i atacan sıraya göre ggs den de png uzantılı dosyayı atacaksın ozaman oyuna geçer;)
mutlu1720 arkadasım ben yanlız ps 2 nerede yuazıo onu bulamadım elımde ggs 5,9 var hangi si olması gereko ya da birin,z bana ps 2 nerde yazıo onu soyleyebilir mi
96 Orjinal Mesajı Yazan: ibrahimavci t Orjinal Mesajı Yazan: achilles_ozkan evet ya o sorun bende de var bi başka çözüm yolu bulabilecek yok mu avcbo1993@hotmail.coma evet ya napıcaz olur bööle vakalar
tentenboy top eklemeyi anlatan resimli bi link var mi? bastan sona kadar.. ben hicbisey bilmiyorum da
berkay1817 arkadasım ben yanlız ps 2 nerede yuazıo onu bulamadım elımde ggs 5,9 var hangi si olması gereko ya da birin,z bana ps 2 nerde yazıo onu soyleyebilir mi mutlu1720 kardeş bu resim belki işine yarar
tcerit ya arkadaslar ben ps2 yapıyorum gene top kargasık burgasık geliyor... nolur birileri yardım etsin ya...