O pozisyonda el ve faul beraber barış kardeşim.
Arif Erdem'i Bülent Yavuz denilen vatandaşın afişe ettiğini Mhk toplantılarında bilinen bir olaydır bu bir
Dopingci Hasan demişin.O olayda Hasan'ın hatası çok düşüktür.İlaçtaki doping maddesini takip etmeyen Galatasaray doktorunda kabahat vardır.Hasan 6 ay futbol oynamayarak cezasını çekmiştir bu iki.
Ayhanın yaptığı haraketi hiçbir Galatasaraylı tasvip etmedi zaten.Aldığı cezaya kendisi dahil kimse itiraz etmemişti.
İki tane ilginç aldığımız ceza söylesem sana kafi gelecektir herhal Levent Bıçakçı döneminde kirlenen futbolumuza.Diyeceksin o da Galatasaraylı diye.Biliyoruz efendim.Şekip Bey'in nasıl çalıştığını da.. ;)
Orhan Ak: Ali Sami Yen Stadında yenilginin üzüntüsünden dolayı kapıyı tekmelemek.Kendi soyunma odası kapısını.1 maç oynamama.
Hasan Şaş:Körüklerin farklı olmasına rağmen hakem raporuyla soyunma odasına girerken hakeme küfür ettiği iddasından ötürü 3 maç.İndirime bile gidilmedi.
Semihin 3 maç ceza alıp bir günde de 3 maç cezanın iptal edilmesi de ilginçti tabi.
Elle atılan gole örnek ben vereyim size.2 sezon önceki kupa maçı.Galatasaray-Malatya.Olayın kahramanı Berkant Göktan.Sonuç gol iptal+kırmızı kart.. ;)