amerikanın vietnam'a girişinin bahanesinin de fos olduğu biliniyo hatta 1-2 yıl önce bazı dergilere konu olmuştu.
nese herkes bunları biliyo ama elden bi şey gelmiyo
biri çıkıp
hey sen neden böyle yaptın diye hesap sorabiliyo mu?
HAYIR
peki neden çünkü şu an en güçlü o