Arkadaşlar bilgşisayarımda oynadıgım tek oyun pes5 ve ben bu oyunu oynayamıyorum :(
Nedenı oyuncuların cok hızlı hareket etmesı...Kıçlarına motor takılmışgibi hareket edıyolar...Bu da butun oyun zevkını olduruyor...İnternette arattırdım böyle bir sorunu olan bulamadım:(
Komplebilgisayarı bile değiştirebilirim sırf bu oyunu oynamak ıcın...
Ekran kartım 9550 atı...Driverlerını ındırdım omega drıverını bıle ındırdım yıne olmadı:(
Diğer ozellıkler; p43.0 1gb ram 80 gb harddısk
Yardım edebılcek varsa cok mutlu olurum...Ekran kartnı değiştirmeyi dusunuyorum ılk ıs olarak uyumsuzluk mu var anlamaıyorumki :(