musakocaman wallahi yaw aynı sorunların hepsi bendede var hatta konu açtım update hakkında; http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=66184 yetkililerden çıt yok bu ne biçim iştir walla hiç bulaşmayın nano dedtailedmidir nedir indirmeye yok efendim bide datayına kadar düşünülmüş hadi cnm yeme beni:(
remsan yama fx5200 ekran kartına destek vermiyor sanırım bende başka bir ekran kartı vardı ati 9200 sanırım oda bozuk gerçi ama bir maç alisamiyende düzgün maç yapabildim yamayı yapan kişilerde söylüyor zaten ekran kartı bir özelliğimi ne desteklemiyormuş o sorunu hallediceklermiş sanırım biraz bekleyelim arkadaşlar
forza___bjk___1903 Orjinal Mesajı Yazan: serdargzt TSl nano bende çalışıyor ama maç bitince ana menüye dömek isteyince bilgisayar donuyor. evet bendede aynı hatayı veriyor
emre92 arkadaslar ilgilenmiyorlar iste anlamiyom bende bukadar bekledik dedilerki sorunuz yama olcak daha bekleyin bekledik aha al hayretsiniz arkadaslar size bu yama icin bisey tavsiye edecegim cok mutlu olacaksiniz ben kendimde yaptim http://gercekforum.kostenloses-forum.org/viewtopic.php?p=125&mforum=gercekforum&sid=9cbc1ad00d65eb327168aa312f587c7c#125
forza___bjk___1903 arkadaşım tavsiyeni sen buraya yaz.yazdıgın linki açmak için üye olmak gerekiyor...
hhectorati arkadaşlar boşverin ya bunların hiçbir şey yapacağı yok her sene aynı şey oluyor hep oyundan atıyor
..Nicklas.. yaw bi yama hazırlıyosunuz indiriyoruz adam gibi çalışmıyor bari bi açıklama yapında insanların kotasından gitmesin İLGİLENİN BEE!!!!!!!!!!!!!!
emrecan_xxx bide bu yamayı yapmak için 2 ay uğraşmışlar zamanlarına yazık gidin eylenin gezin tozun bu işlerden çıkacak sorunu halledemiyorsanız afedersiniz sizden bişey olmaz((o bişey yerine istediğinizi getirebilirsiniz))bide 2 ay milleti bekletiyosun süpriz süpriz diye yamayı kuruyom milli takım seçmeleri diyom türkiyeyi seçiyorum tak oyundan attı arada maç yapıyorum takımları seçiyorum tak ne oldu oyundan gönderdi..gönderir tabi hatta senin ağzına...bile yapar niye yapar onu da yamayı yapana soralım ..neyse gaza geldim herşeyi söyledim içimi az da olsa boşalttım..:D
forza___bjk___1903 Yazık diyecek bir şey yok en azından yönetimden birileri bu sorun hakkında bir çözüm bulması lazım millet çırpınıyor ama yönetimden hala ses yok_????????????
camkinoz_53 arkadaşlar ben yükledim hiçbir sorun yok..çok süper yapmışlar..keşke turkçe spikeride ekleselerdi :)
forza___bjk___1903 Nasıl sorun olmaz ya turnuva moduna girdinmi 1 maç yap bjk le maç bitince devam ı tıklat direk windows a atıyor..
seriouscem arkadaşlar,yama yapımcıları bırak yama yapmayı daha bir tane cevap bile yazmıyorlar.zaten en iyisi orjinal oyun.
..Nicklas.. ben sorunu çözdüm oyunun offical patch ini yükleyin sorununuz çözülecek bendede atıyordu şimdi atmıyor!
FIFA_men Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay ben sorunu çözdüm oyunun offical patch ini yükleyin sorununuz çözülecek bendede atıyordu şimdi atmıyor! Ya ben nano yu yükledim.olmadı.aynıydı oyun.sonra bide tsl totali yükledim.bu sefer oyuna hiç giremiyorum.senin dediğin doğrumu.o offical yamayı yüklesem sorun çözülürmü ki yaa.o yama gameped ler için değilmiydi? yardımlarınızı bekliyorum...