fifaslan07 arkadaşlar bu benim yaptığım ilk formam gs fantasy forma eksik,hatalı yerlerini yazarsanız bnde 2. formamı ona göre yaparım yorumlar...
fifaslan07 teşkkürler yiğit formanın isimsizini isteyen özel msj atsın yada msnden istesin msn: kim_tuncakent@hotmail.com
fifaslan07 Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti çok ilginç bir çalışma ama logolara dikkat et.. dimuratti logolarda ne gibi değişiklik yapablirim söylrmisin? 2. formamı ona göre değiştiririm
spider_77 Sanırım Dimuratti logoların fazla büyük olduğunun sölemeye çalışıyor,özelliklede adidas logosu.Ben de katılıyorum onun düşüncesine.Ama yine de iyi başlangıç;)
fifaslan07 onları oyuna ekleyince farkettim aşırı büyük olduğunu onları düzelttim tekrar upload edicem
fifaslan07 dimuratti arkadaşımın dediği ve benimde farkettiğim birkaç hatayı düzelttim gs fantasy update: http://rapidshare.de/files/20950847/gsupdate.rar.html resim olarak upload edemedim boyutu fazla geldi bende zipledim içinde formanın updatesi ve oyundaki görüntüsü var eğer başka hata farederseniz yazın yorumlarınız............
kaleligs Sana gerçek düşüncemi söylemek istiyorum.......... T İ K S İ N Ç .............................. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=64729&pagenumber=1&perpage=10 Burdan biraz ders al... Bu arada 3 şahıslara duyurulur. Sakın kabalık ettiğimi düşünmeyin sebebine gelince linki tıklayın anlarsınız. Zaten kendi biliyor sebebini.... Amacım kabalık değil sadece o lafı haketmediğimi düşündüğümden ok. Orjinal Mesajı Yazan: yugifa tek kelime ile İĞRENÇ http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=64729&pagenumber=3&perpage=10
kaleligs Prd arkadaşım ya bu konuyu yugifa açtı sandım o yüzden bu tepkiyi verdim. Özür dilerim. Ayrıca fantezi olmuş gerçekten tabi aslında bu forma olmaz ama fantezi tişört tipi bişey olabilir.