Arkadaşlar oyun karşıdan kolay gözüküyo ama ben defansta fifa 06da iken topu rahatça rakipten alıyodum. e+d tuşları gibi tuşlarla adamdan topu çalıyodum ama şimdi rakip sürekli benim kaleciyle karşı karşıya kalıyo. fifa 06da kaleciyle bu kadar karşı karşıya kalamıyolardı. defans anlayışı değişti mi. daha az pozisyon vermek için napmak lazım
Hücum konusunda da hemen tüm formationları denedim ama sadece kanatlardan orta yapabiliyorum ya da ara pas çıkarıyorum kaleciyle karşı karşıya kalıyorum. bu oyunda bi sorun yok mu. kaleciyle bu kadar karşı karşıya kalınmaması lazım. fifa 06 bile bundan zordu. yan toplardan yüz tane orta yapsam ancak 3 ü gol oluyo:eek: saygılar